התאחדות האטרקציות בישראל (ע"ר)

עדכון סוף פברואר – התאחדות האטרקציות בישראל

בראש ובראשונה

סטטוס פתיחת האטרקציות

לפני יותר משבוע, פנינו לראש הממשלה, שר הבריאות, שרת התיירות, יו”ר ועדת החוקה והיועץ המשפטי לממשלה – עדין לא קיבלנו תשובה מאף גורם.

ביום שלישי שלחנו מכתב תזכורת חריף לשרת התיירות על כך שזנחה את הטיפול באטרקציות התיירותיות לאחר פתיחת החרמון – שעל זה לפחות אנו מפרגנים לה !
מצ”ב קישור למכתב לשרה.

המכתב קיבל תהודה בתקשורת, באמצעות משרדי היח”צ והלובינג שאנו מפעילים.

מכתב חריף לשרת התיירות

 

ביום חמישי גם שלחנו מייל תזכורת – לראש הממשלה, שרי הבריאות, התיירות, יו”ר ועדת חוקה והיועץ המשפטי לממשלה – תזכורת אחרונה לפני פניה שלנו לבג”צ.

מצ”ב קישור למכתב התזכורת.

רגע לפני שנגיע למענקים,

רצינו להעלות נושא חשוב אחר:

הצטרפות להתאחדות האטרקציות

למרות שאתם מקבלים את המיילים שלנו, אין זה אומר שאתם חברים בהתאחדות האטרקציות (מי שחבר יודע…).

חבר בהתאחדות האטרקציות (כזה שמשפיע על המתווה ומעורב בנעשה דרך קבוצת הווצאפ) הוא חבר שמשלם דמי חבר. למרות הפעילות האינטנסיבית בנושא הקורונה בשנה האחרונה – זוהי לא תכליתה של ההתאחדות. מטרת ההתאחדות היא ליצור איגוד מקצועי שמקדם את האטרקציות בארץ !

פתיחת האטרקציות בתקופת הקורונה היא דוגמא אחת – בה אנו מטפלים בכלל האטרקציות, אך לא היחידה. אנו מטפלים להכרה במשרדי התיירות והכלכלה, דנים בפיצויים ומענקים עם משרד האוצר, על אופן הפעולה עם משרד הבריאות ופרויקטור הקורונה ועוד.

אנו מתכוונים לקיים עוד תהליכים רבים ומשמעותיים – כמו שיווק, האטרקציות החברות בהתאחדות, נטוורקינג, טיפול בחסמים ורגולציה (מכון התקנים, מכס וכו’) ולסייע לחברים עם קשיים מסוגים שונים.

החברות בהתאחדות עולה כסף, כמו כל איגוד מקצועי.
התשלום הינו פרוגרסיבי ומושפע מגודל העסק והכנסותיו (אטרקציה קטנה משלמת 125 ש”ח לחודש בתשלום שנתי) וכן הלאה.

כל חברי ההתאחדות פועלים כמובן ללא שכר, אך יש לנו הוצאות לא מבוטלות בקידום התחום – כמו משרדי יח”צ, לובינג, עו”ד לפי הצורך ועוד.

אנו צריכים אתכם איתנו בהתאחדות !! רק יחד, כגוף גדול וחזק (שמחבר כמה שיותר אטרקציות) נוכל להשפיע ולקדם דברים.
זה במיוחד בתקופה זו, שנכון – אנו סגורים, אך המאבק בשיאו וכך גם ההוצאות. בנוסף, בגיבוש המתווה אנו מתייעצים בחברי ההתאחדות – ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהשפיע.

עוד קצת על הפעילות שלנו ניתן לקרוא בקישור זה.
ישנה פעילות רבה והאתר לא מתעדכן בתדירות בה אנו מעדכנים את קבוצת הפייסבוק – ואנו מזמינים אתכם להצטרף ולעשות לייק לעמוד, ולהישאר מעודכנים.

מזמין אתכם להצטרף להתאחדות האטרקציות דרך קישור זה.

נשמח לראותכם איתנו !

החודש הצטרפו להתאחדות

שביל התפוזים

נייטמר

רוב רוי

אבו קיאק

מסע באיזי

כסף ... מה מגיע לנו ?

קבלת מענק או פטור מארנונה – הפעם בקלות !

כמעט כולנו קיבלנו פטור מארנונה בחודשים מרץ-אפריל-מאי.
אבל מה הלאה ?
ניסיתם לקבל הנחה בארנונה מהסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ?
ביקשו ממכם שתשלחו להם טופס מיוחד מרשות המיסים, טופס כזה שרשות המיסים בכלל לא שולחת ?

אז יצאנו מהלופ !
מספיק שקיבלתם מענק כלשהו, להשתתפות בהוצאות קבועות בשנה שעברה – אתם זכאים לפטור בארנונה של העסק, בגובה של 95-100%.
הרבה יותר קל להגיש את הבקשה – ממש כמה דקות מזמנכם.

בכדי לקבל את ההנחה יש לעמוד בשני תנאים:
1. זכאות ל”מענק הוצאות קבועות” מרשות המיסים
2. פגיעה בהכנסות בהתאם למחזור ולשיעור הפגיעה המפורטים כאן לפי גודל העסק (בין 25%-40%).
 
ההנחה היא חודשיים קדימה למענק הוצאות קבועות.
לדוגמה: בקשה להנחה עבור חודשים נובמבר-דצמבר, מבוססת על ירידה בהכנסות וזכאות למענק הוצאות קבועות עבור חודשים ספטמבר-אוקטובר.

 

את הבקשה ניתן להגיש כאן, בטופס דיגיטלי – קישור

סיוע במימון התאמות לדיגיטל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה

הסוכנות לעסקים קטנים הכריזה על מענק בגובה של עד 5,000 ש”ח להתאמות עסקים בעקבות נגיף הקורונה.

הסיוע יינתן לעסקים אשר ירחיבו את הנוכחות ופעילות העסק בדיגיטל או יבצעו התאמות מבנה וריהוט לצורך התמודדות עם נגיף הקורונה.

תבחנו טוב את הפעילות שלכם – מניח שרובכם ביצעתם פעילות שתזכה אתכם במענק.

מצ”ב קישור להגשת בקשה

מענק חיבור לתשתית אינטרנט בסיב אופטי

הסוכנות לעסקים קטנים הכריזה על מענק בגובה של 1,000 ש”ח לעסקים עבור חיבור העסק לתשתית אינטרנט של “סיב אופטי עד הבית” או בשמה הטכני FTTH.

חברות שונות (בעיקר רשתות הסלולר), מקדמות מהלכים של רשתות אינטרנט מהירות המבוססות על סיבים אופטיים. זו הזדמנות להצטרף לאינטרנט ממש מהיר ולקבל מענק !

כאן ניתן לבדוק האם ישנה תשתית באזור העסק.

מצ”ב קישור להגשת בקשה

fiber.optics

הרצאת זום- מיצוי זכויות למענקים

 ירון גינדי – נשיא לשכת יועצי המס בישראל

מיצוי זכויות למענקים לאור משבר הקורונה (מענקי השתתפות בהוצאות קבועות, מענקים סוציואליים, מענקים לעסקים לאור פגיעה מתמשכת והשתתפות).

כמו כן, טיפים לעסקים להתנהלות ביום שאחרי המשבר, צמצום הוצאות וניהול התזרים וגם מה כדאי לקנות לאור תקנות הפחת המואץ.

באדיבות הבית לעסקים, עיריית אילת.

ההרצאה בתאריך 28.2 בשעה 15:00 – קישור להרשמה

מי יכול לעבוד ?

  • ספארי וגן חיות 
  • טיול מאורגן 
  • מקום להשכרת ציוד צלילה וספורט ימי   
  • מקום שמתקיימת בו פעילות תרבות (קולנוע, תיאטרון, אולם תרבות)      
  • מקום לאימון ספורטאי מקצועי או תחרותי וסטודיו תחרותי למחול    
  • חוגים וסדנאות למבוגרים
  • אטרקציות תיירותיות בשטח פתוח, לרבות רכבל 
  • מכון כושר או סטודיו ובריכת שחייה  
  • תערוכות

הערה: יש לקרוא את הכללים המחייבים להפעלת בתי העסק האמורים, ולבדוק התנאים הנדרשים בהפעלה, לרבות תו ירוק במידה והכרחי.

אנשים מבלים

קנסות לבתי עסק על הפרת ההנחיות

קיבלנו דיווחים על אטרקציות שפתחו, כולל בקניונים – ונקנסו עם צו סגירה מנהלתי.

פתיחת מקום ציבורי או עסקי לקהל בניגוד לתקנות (כולל פתיחת מקום המחייב בהצגת
תו ירוק לאנשים שלא מחזיקים בתו ירוק), לפי הפירוט הבא:
מקום ששטחו עד 100 מ”ר – 0 ₪,
מקום ששטחו נע בין 100 מ”ר ל-500 מ”ר – 7,500 ₪
ומקום ששטחו 500 מ”ר ומעלה – 10,000 ₪.

הפעלת מקום לצורך קיום אירוע: אסור או שמספר המשתתפים עולה על מספר המשתתפים המותר בשטח פתוח – 5,000 ₪, בשטח סגור – 10,000 ₪.

נותן שירות באירוע אסור, או באירוע תחת הגבלה המתקיים במקום ציבורי או עסקי, או באירוע שמספר המשתתפים בו עולה על המותר בתקנות: בשטח פתוח – 5,000 ₪, בשטח סגור – 10,000 ₪.

מפעיל קניון או שוק שהציב שולחנות וכיסאות לאכילה, שלא מנע גישה אליהם ושלא תלה שלטים לענין איסור אכילה במקום – 5,000 ₪. מפעיל קניון שלא מנע הצבת דוכני מזון בשטח הקניון ולא מנע קיום יריד – 2,500 ₪.

מפעיל מקום לפעילות תרבות או אירוע ספורט שלא מנע הגשת אוכל או מכירתו במתחם האירוע או בכניסה אליו – 5,000 ₪.
אי תליית שלט המיידע את השוהים שלא ניתן לאכול בעת האירוע – 1,000 ₪.

הפרת החובה לקבוע ולהפעיל מנגנון לצורך ויסות מספר השוהים במקום בהתאם למספר השוהים המותר – 2,500 ₪

police fine

ועד שחוזרים לעבוד ?

אפשר לצאת לדוג …
ואפשר גם לנצל את הזמן להתפתחות אישית ובעסק !

השבוע נשים דגש על שיווק האטרקציות שלנו ברשת – גוגל, דיוור, רשתות חברתיות ועוד. הכננו לכם קישורים להרצאות זום חינמיות בתחומים הבאים:

האקדמיה של שופינג IL (בחסות גוגל) –
משבר הקורונה השפיע על כולנו וחייב עסקים למצוא פתרונות אונליין לפעילות יומיומית.
האקדמיה של ShoppingIL היא הדרך שלנו לעזור לבעלי עסקים – לשפר את הנוכחות הדיגיטלית ולתת לכם את הכלים הדרושים על מנת שתוכלו למכור אונליין. 
האקדמיה מציעה שני מסלולים לקורסים בחינם:
בניית חנות אונליין, או קידום ושיווק אונליין לעסקים.

מדובר בקורסים של ממש, ששוים לא מעט כסף – והאקדמיה מעניקה אותם חינם לבעלי עסקים.

לפרטים נוספים אודות התוכנית – לחצו כאן

ואם לא מתאים לכם כרגע קורס ..

אז מצ”ב קישורים להרצאות זום שיעשירו אתכם.

השבוע נשים דגש על שיווק האטרקציות שלנו ברשת – גוגל, דיוור, רשתות חברתיות ועוד. הכננו לכם קישורים להרצאות זום חינמיות בתחומים הבאים:

1- מקסימום פייסבוק

באדיבות עיריית ראשון לציון, עם יעל אגלר, יועצת ומרצה בכירה, מומחית לאסטרטגיה חדשנות ודיגיטל

פייסבוק אישי, דף מקצועי, קבוצות , פרסום ממומן ופייסבוק של לקוחות.
איך מצליחים לנהל דף גם כשאין הרבה פעילות בעסק? כתיבת פוסטים וכלים לפעילות יצירתית. 
כיצד יוצרים את הסטורי המושלם ומשאירים חותם עסקי. 

ההרצאה בתאריך 9.3 בשעה 18:30 – קישור להרשמה

2- אינסטגרם מנצח

איך לקדם את העסק שלך באינסטגרם

באדיבות עיריית ראשון לציון, עם יעל אגלר, יועצת ומרצה בכירה, מומחית לאסטרטגיה חדשנות ודיגיטל

10 הכללים ליצירת הצלחה באינסטגרם, האשתגים ותיוגים – המשמעות העסקית,  דוגמאות מוצלחות מהארץ ומהעולם.

ההרצאה בתאריך 16.3 בשעה 18:30 – קישור להרשמה

3- קידום אתר בגוגל

יש לכם אתר אינטרנט והייתם רוצים לקדם אותו בגוגל?
איש מקצוע יקר מידי ואתם רוצים לעשות זאת בעצמכם?

בהרצאה נסקור לעומק את תחום קידום האתרים בגוגל ונבין יחד את כל התהליך מתחילתו ועד סופו.  תקבלו את נקודת הפתיחה הטובה ביותר בכדי להבין מהו קידום אתרים, איך הוא עובד, מהם הפעולות הנדרשות לביצוע הקידום.

הנושאים שבהם ניגע – איך גוגל (ושאר מנועי החיפוש) עובדים?  מחקר מילות מפתח, התאמת אתר לגוגל (מכונה גם אופטימיזציה), יצירת תכנים וקישורים לאתר.

ההרצאה בתאריך 28.2 בשעה 19:30 – קישור להרשמה

4- איך לשווק בווצאפ ?

מה אפשר לעשות כדי להפוך את הווטסאפ הרגיל – הרשת החברתית הנפתחת והנקראת ביותר בישראל למנוע שיווקי שיביא לך תשומת לב, פניות ומכירות ?
בוובינר יעברו טיפים על איך לשפר את הנראות שלך, איך להשתמש במדבקות אישיות, סטטוסים וקישורי התנעה – ואיך כל אלה עוזרים לך לבלוט.

ההרצאה בתאריך 1.3 בשעה 9:30 – קישור להרשמה

5- שיווק בדואר אלקטרוני ורשימת תפוצה

כתובת דואר אלקטרוני היא כתובת אישית בה אפשר להגיע ללקוח העתידי שלכם אישית.
איך מייצרים תקשורת באמצעות הדואר האלקטרוני, תוך שמירה על כללים נכונים.
שמירת תקשורת נכונה וארוכת טווח.

ההרצאה בתאריך 2.3 בשעה 9:00 – קישור להרשמה

Related Posts

“ירוק הוא השחור החדש” – יו”ר התאחדות האטרקציות בישראל (ע”ר), עו”ד ד”ר אופיר מילר למעריב גיליון 09/21

“אטרקציה בדיפרסיה – כך חיסל התו הירוק את העסקים בסוכות” – אילנה שטוטלנד, “מעריב השבועRead More

עדכון חזרה לעבודה – התאחדות האטרקציות בישראל

סטטוס פתיחת האטרקציות השבוע האחרון היה ה Money time שלנו – להיות או לחדול בהיבטיRead More

Hello world!

Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.